Sunday, June 20, 2010

No more ΣΕΗΟΣ please!

Εγώ που λέτε, συνήθιζα να ψωνίζω τις ηλεκτρικές μου συσκευές από τον ΣΕΗΟΣ Euronics, στην Χ. Τρικούπη.
Πρώτα απ' όλα ήταν κοντά στο σπίτι μου και δε χρειαζόταν να ξεποδαριάζομαι κουβαλώντας βάρος. Έπειτα είχε πολύ φυσιολογικές τιμές και ο τύπος που με εξυπηρετούσε ήταν συμπαθέστατος.

Τους τελευταίους μήνες όμως άρχισα ξαφνικά να παρατηρώ ότι όλα τα Εξάρχεια, κολώνες, τοίχοι, τζάμια, στάσεις λεωφορείου, κάδοι και οτιδήποτε είναι σε κοινή θέα είχε επάνω του και από ένα διαφημιστικό του εν λόγω καταστήματος. Η αισθητική μου άρχισε να προσβάλεται. Συν τοις άλλοις, άρχισα να λαμβάνω τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα στην πόρτα του σπιτιού μου το διαφημιστικό. Η οικολογική μου συνείδηση άρχισε να επαναστατεί για τα καλά!

Φυσικά αποφάσισα να μην ξαναψωνίσω από το συγκεκριμένο κατάστημα, όποτε όμως βγαίνω από το σπίτι μου συνεχίζω να πέφτω πάνω σε άπειρα τέτοια διαφημιστικά που έχουν πλέον αρχίσει να με εκνευρίζουν.

Σήμερα ενώ περίμενα στη στάση του λεωφορείου είδα έναν ασπρομάλλη κύριο να ψεκάζει μια κολώνα με ένα σπρέυ. Μου κίνησε πολύ την περιέργεια γιατί σκέφτηκα: "Για δες, γκραφιτας στην ηλικία του". Γρήγορα όμως είδα ότι το σπρέυ ήταν Uhu και ότι ο κύριος κολλούσε διαφημιστικά Euronics. Σα να μην έφτανε αυτό όταν οι προηγούμενες αφίσες τον ενοχλούσαν τις έσκιζε και τις πετούσε στο πεζοδρόμιο και στο δρόμο. Ξεπέρασα τις ντροπές μου και τον πλησίασα:

- Γεια σας. Είστε ο ιδιοκτήτης αυτού του καταστήματος;
- Ναι
- Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι συνήθιζα να ψωνίζω από εσάς αλλά από τότε που αρχίσατε να γεμίζετε τον τόπο διαφημιστικά σταμάτησα.
- Ε, τι να κάνουμε. Να βγαίνει το μεροκάματο.
- Απλά να ξέρετε ότι αυτό που κάνετε μπορεί να έχει και αρνητική διαφήμιση.
- Μπα, όχι, δεν έχει. Έχουμε κάνει έρευνα.
- Ένταξει. Να ξέρετε πάντως ότι εγώ δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω από εσάς.
- Καλά, καλά.

Για του λόγου το αληθές, οι παρακάτω φωτογραφίες δεν είναι τραβηγμένες σε όλα τα Εξάρχεια, αλλά απλά από τη στάση του λεωφορείου μέχρι το σπίτι μου, την ΙΔΙΑ μέρα.











Σας εκλιπαρώ λοιπόν, αν μένετε στην ίδια γειτονιά με μένα και αν τυχόν διαβάζετε αυτό το blog σαμποτάρετε το συγκεκριμένο κατάστημα μπας και ο κύριος ξυπνήσει λίγο και σταματήσει να βρομίζει τη γειτονιά και τις πολυκατοικίες μας τόσο με τα δικά του διαφημιστικά όσο και αυτά που πετάει κάτω όταν τα ξεκολλάει, ξοδεύοντας ταυτόχρονα άπειρο χαρτί.

No comments:

Post a Comment