Tuesday, January 12, 2010

Ο δολοφόνος που γυρνά στον τόπο του εγκλήματος...

Να 'μαι λοιπόν πάλι στα παλιά λημέρια...
Το απίστευτο με αυτό το μέρος είναι ακόμη και τη χιλιοστή φορά που θα περάσεις από το ίδιο ακριβώς σημείο, βρίσκεις πράγματα που θες να φωτογραφίσεις...

Μόνο εγώ βλέπω 3 πρόσωπα σε αυτή τη φωτογραφία; (Ο Μίμης με τη Νένα που θα δουν 15 δεν πιάνονται)

χρώμα, χρώμα, χρώμα


Ναι. Την ίδια μέρα είναι τραβηγμένες οι φωτογραφίες. Μην κοιτάτε που τη μία είναι καλοκαίρι και την άλλη χειμώνας. Είθισται!


Που κολλάει αυτός; Μα είναι ο λατρεμένος μου! Αλεξανδρινό κουαρτέτο! 4 βιβλία-αριστουργήματα. Που παρεπιπτόντως τον προηγούμενο μήνα ανατυπώθηκαν σε έναν και μόνο τόμο από τις εκδόσεις Μεταίχμιο! Που μπορείτε να το δείτε εδώ . Χαχ. Από δω το πήγα, από κει το πήγα, στη διαφήμιση το έριξα. (Μεταξύ μας προτιμώ τα τέσσερα χωριστά βιβλιαράκια από τις εκδόσεις Γρηγόρη. Μου φαίνεται ότι είχαν περισσότερο προσωπικότητα)

Η Κέρκυρα την έχει δει Κρήτη. Όταν η τοπική παραγωγή γίνει αυτάρκης θα ζητά ΚΑΙ αυτή να αποσχιστεί από το υπόλοιπο ελληνικό κράτος (να γλιτώσει). Πλάκα κάνω. Μη με πάρετε με τις πέτρες οι Κερκυραίοι!

2 comments:

  1. Γειά σου αγαπητή μας Λένα ή Λένα μας.
    Θα αναφερθούμε στο πάρκο αυτό με τον δολοφόνο του εγκλήματος.
    Εμείς βλέπουμε ένα κρεμασμένο σώμα ανάποδα στο δέντρο, πιθανόν τυλιγμένο με τα έντερά του. Εξωγήινος ή ατυχής γέννα; Είναι καταπληκτικό.!!!!!!
    Πι.Ες: Πίσω από τον κρεμασμένο υπάρχει ένα ερωτευμένο ζευγάρι σε κατάσταση ρομαντικού φιλήματος.
    Αυτά και πολλά φιλιά.!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  2. Γεια σας αγαπητοί μου!
    Εντάξει! Κι εγώ αυτά ήθελα να δείτε! Όχι απαραίτητα με έντερα αλλά όπως φαντάζεται ο καθένας! Απλά εσάς συγκεκριμένα πολύ σας φοβόμουν, ότι θα μου ανακαλύψετε άλλα 50 πρόσωπα!!

    ReplyDelete