Friday, September 4, 2009

A snail took my foooooood!

Έτρωγα στην αυλή βλέποντας ένα θρίλερ. Αφήνω το πιάτο μου στο πεζούλι ακριβώς δίπλα μου με τα απομεινάρια λίγου σπανακίου και λίγης ντομάτας. Ένα μπουκάλι νερό έκρυβε το πιάτο μου. Παίρνω το μπουκάλι να βάλω νερό και βλεπω στο ημίφως της αυλής δύο μαύρα πράγματα στο πιάτο μου. Και φυσικά τρομάζω γιατί είπαμε, έβλεπα θρίλερ!!!
Ήταν αυτό:
1. Κάντε κλικ για να δείτε τι είδα!
2. Όχι! Τα σαλιγκάρια δεν είναι στο πιάτο μου επειδή τα έτρωγα πιο πριν! Δεν τρώω γενικότερα σαλιγκάρια!!


Και αφού την κάνανε ταράτσα την κάνανε με ελαφρά σαλιαρισματάκια...:


*Παρεπιπτόντως, έβλεπα το The Machinist του Brad Anderson. Ψυχολογικό θρίλερ, πολύ ωραίο, να το δείτε (ένα ωραίο σούρουπο που θα τρώτε στην αυλή σας)! Πιο τρομακτικός είναι ο Christian Bale παρά η ταινία!!!

2 comments:

  1. μα τι ωραιο!
    κι εσύ μ' αρέσεις που τ' αφησες τα σαλιγκαράκια να φάνε
    εγώ τ' αφήνω να τρωνε τις πρασινάδες στο μπαλκόνι μας :)

    ReplyDelete
  2. Γιατί να μην τα αφήσω? Αφού εγώ είχα τελειώσει το φαί μου! Άσε που αρχίζει να καθιερώνεται! Ήρθαν και σήμερα!! Ούτε γατιά να ήτανε!!

    ReplyDelete