Tuesday, September 15, 2009

Α όπως Αναχωρώ και Αεροπλάνο

10.30 και τα πράγματα είναι όλα έτοιμα... Όλα. Ε, εντάξει, μένουν αυτά που είναι απλωμένα και ελπίζω να έχουν στεγνώσει μέχρι να χρειαστεί να χωθούν μέσα στον Ταξιδιάρη και ο Χιού με το μοντεμάκι και το τηλέφωνο. Πόση ώρα θα μου πάρει να τα βάλω κάπου και αυτά; Έχω ένα μικρό άγχος για τον αν θα με βάλουνε στο Κτελ. Εμένα μαζί με όλη μου την πραμάτεια. Το μεγαλύτερο άγχος είναι φυσικά η Ευτέρπη. Και εννοείται ότι χωρίς την Ευτέρπη δεν ταξιδεύω.

Τέλος πάντων, είναι όλα έτοιμα οπότε εγώ μπορώ να μπλογκάρω. Και να κομπλάρω άμα θέλετε με λίγο αναγραμματισμό, γιατί δεν είναι και η καλύτερη μου που φεύγω... Νιώθω ότι δεν την χόρτασα την Κέρκυρα. Θα μου πεις, γιατί πότε νιώθεις ότι έχεις χορτάσει κάτι παλιοάπληστο πλάσμα... Εντάξει, θα συμφωνήσω αλλά την Κέρκυρα θα μπορούσα να την έχω χορτάσει λίγο περισσότερο. Θες λίγο οι άπειρες βροχές, τα συνεχή ταξίδια στην Αθήνα, οι 2 εργασίες την εβδομάδα που έπρεπε να ετοιμάζω, ε, δεν την χόρτασα. Αλλά εφόσον δε μπορώ να γυρίσω το χρόνο πίσω αλλά ούτε και να παρατείνω την διαμονή μου εδώ, σταματάω να γκρινιάζω.
Άλλωστε άλλα ξεκίνησα να πω, ακατάσχετη φλυαρία με έπιασε πάλι....


Λοιπόν, έστω και λίιιιιγο κολημμένος να είσαι με τη φωτογραφία στο συγκεκριμένο τσιμεντοδιάδρομο μπορείς να ξοδέψεις ώρες.


Αρκεί να δεις μια-δύο απογειώσεις από το αεροδρόμιο που είναι ακριβώς απέναντι, και θα περάσουν από το μυαλό σου χίλιες δυο σκηνές με πρωταγωνιστές τα αεροπλάνα που θα μπορούσες να απαθανατήσεις...
Ευτυχώς ή δυστυχώς εγώ αυτό το χόμπι το ανακάλυψα πολύ πολύ αργά. Οπότε και δεν ξημεροβραδιάστικα, ψωμολύσσαξα κ.ο.κ. στον εν λόγω διάδρομο. Μη κάνοντας όμως τα παραπάνω, φυσικά δεν τράβηξα και τις φωτογραφίες που ονειρευόμουν....


Στην αρχή δεν καταλαβαίνεις ΤΙ εννοεί ο ποιητής. Λες, άμα είναι ετοιμόρροπο το πέρασμα, γιατί δεν το φτιάχνουνε; Όταν τα αεροπλανάκια αρχίσουν να περνάνε πάνω από το κεφάλι σου καταλαβαίνεις.

Αυτό είναι ένα δείγμα των αποτυχημένων φωτογφραφιών που πρόλαβα να τραβήξω στο μισάωρο που έμεινα στο Κανόνι. Δείχνει όμως το τι προσπαθώ να περιγράψω αλλά και τις προοπτικές του ζητήματος...! =Ρ

Αυτή δεν έχει καμία σχέση με την ευρύτερη περιοχή του Κανονίου, έχει όμως σχέση με αερολπλάνα, οπότε είπα να την ανεβάσω εδώ γιατί δε θα κόλλαγε πουθενά αλλού!




Σύντομο γλωσσάρι όρων:
Ταξιδιάρης: το back pack μου
Χιού: ο υπολογιστής μου
Ευτέρπη: τς τς τς, ακόμη δεν το έχετε μάθει; Ντροπή σας!

Υ.Γ.1 Το αποχαιρετιστήριο ποστ για την Κέρκυρα ΔΕΝ είναι αυτό. Θα ακολουθήσει όταν πια θα έχω φτάσει στην Αθήνα!
Υ.Γ.2 Το ξέρω ότι τώρα τελευταία η ποιότητα των φωτογαφιών που ανεβάζω έχει συνέχεια φθίνουσα πορεία αλλά υπόσχομαι να βελτιωθώ!!

3 comments:

  1. Στη μέση του διαδρόμου, βράδυ, να βλέπεις το αερόπλανο να πλησιάζει από μακριά και να πλησιάζει και να πλησιάζει και ξαφνικά να είναι μερικά μέτρα πάνω από το κεφάλι σου κι εσύ να είσαι στη μέση της λιμνοθάλασσας! Μόνο στο Κανόνι, μόνο στην Κέρκυρα!

    ReplyDelete
  2. περιμενουμε το αποχαιρετηστηριο ποστ απο Κερκυρα...

    ReplyDelete
  3. Αχ... Δε "βγήκε" αυτό το πόστ...
    Ίσως κάποια στιγμή να μου βγει...

    ReplyDelete