Tuesday, June 23, 2009

Ανάβουνε φωτιές στις γειτονιές....

Η σούστα πήγαινε μπροστά
κι ο μάγκας τοίχο-τοίχο
δεν έτυχε στα χρόνια αυτά
τίποτα να πετύχω

Ανάβουνε φωτιές στις γειτονιές
του Αη-Γιάννη αχ πόσα ξέρεις και μου λες
αχ πόσα τέτοια ξέρεις και μου λες
που 'χουν πεθάνει

Με βάλαν πάνω στην κορφή
στ' αγριεμένο κύμα
στης Σμύρνης την καταστροφή
στ' άδικο και στο κρίμα


Γιατί κανείς δε μου είπε ότι σήμερα ήταν του Αη- Γιάννη;
Γιατί δεν έτυχε, κάπου, κάπως, κάτι να το μάθω;
Γιατί κανείς μέχρι σήμερα δε μου είχε πει ότι αυτό το έθιμο δεν έχει πεθάνει
αλλά ζει ακόμη;
Μάλλον θα έπρεπε να το ξέρω ε;
Ε, όχι! Δεν το ήξερα! Μεγάλωσα στην Αθήνα! Δε φταίω!!
Δυστυχώς το πήρα τόσο αργά χαμπάρι, που δεν το έζησα...
Και στενοχωρήθηκα τόσο πολύ....=(

Αυτός ο Ελευθερίου φταίει για όλα... Αν δεν έγραφε το στίχο "...που 'χουν πεθάνει"
δε θα μου είχε δημιουργηθεί τέτοια εντύπωση...


Ελπίδα said:
- Εμείς εδώ στα Εξάρχεια καίμε όλο το χρόνο
- Ναι, αλλά δεν πηδάτε 3 φορές πάνω από τη φωτιά
- Ναι, αλλά μας πηδάνε πολύ περισσότερες!

1 comment:

  1. ...ναι ναι, εδώ στα εξάρχεια είναι κάθε μέρα τ'αγιαννιού!

    ReplyDelete